wtorek, 7 stycznia 2014

Mistrzowskie Święta!

Cześć!

            Zacznę może od tego, że moje szanse na to, abym dostał się na Mistrzostwa Świata są takie same, jak to, że na imprezę mistrzowską dostanie się polska reprezentacja w piłce nożnej. W obu przypadkach prawdopodobieństwo można mierzyć w promilach, a nie w procentach. Jedyną nadzieją (dla mnie i dla nich), jest kupno biletów. Niestety w odróżnieniu od Błaszczykowskiego, pseudonim „Bileter” nie mam dojść żeby załatwić darmowe wejściówki dla siebie i jeszcze dla 6 członków rodziny.

            Od czego są jednak Święta! Okazało się, że pod choinką znalazłem 2 bilety na Halowe Mistrzostwa Świata w lekkiej, które będą odbywały się w hali Ergo w Gdańsku w marcu!!! W rolę Mikołaja wcieliła się niezawodna Dorota vel. „Menago”. Dzięki temu będziemy mogli zobaczyć wszystkie finałowe konkurencje odbywające się ostatniego dnia imprezy! Mam nadzieję, że będzie w tym dniu  nie raz okazja żeby oklaskiwać polskich atletów, zdobywających medale, bo w przeciwnym razie będę musiał sam wkroczyć do akcji :) Spodziewajcie się relacji na blogu z tej imprezy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz