poniedziałek, 22 lipca 2013

Weekendowe bieganie



Cześć!
            Właśnie wczoraj zakończył się tydzień wytężonej pracy na trening, aby na nadchodzących zawodach nie było kompletnego blamażu. Jak już poprzednio pisałem, we wtorek biegałem II zakres, we środę szybkie krótkie odcinki, a na sobotę zaplanowałem długie tempo pod 10 km. Plan dnia - 2 x 3 km, a na dokładkę 2 x 2 km. Na trening umówiłem się z Maćkiem. Jak się potem okazało, właśnie Maciek w newralgicznych momentach ratował mnie na tym treningu, za co serdeczne "Bóg zapłać". Umówiliśmy się wstępnie, że będziemy robili zmiany co 1 km, z tym że po trójkach miał on jeszcze wejść ze mną na 1 km w trakcie mojej dwójki. Jak zwykle na Pomorzu całkiem intensywnie wiało, co zdecydowanie nie ułatwia szybkiego biegania, stąd sparing partner nieraz okazuje się niezbędny, aby zrobić pracę według założeń. Muszę przyznać, że gdybym miał trening robić sam, to pewnie po trójkach byłbym już kompletną dętką, ale Maciek nie dość że pomógł utrzymywać prędkość na trójkach, to jeszcze poprowadził mi każdy pierwszy kilometr na dwójkach. Dobrze jest móc liczyć na pomoc kolegów!
           
            Niedziela to już tradycyjnie spokojnie, długie wybieganie. Wczoraj stawili się: Maciek, Mateusz, Tomek, Radek i ja. Było fajnie, humory dopisywały, więc nawet się człowiek nie obejrzał, a tutaj już 24 km zleciało.

            Ten tydzień bardzo spokojnie - II zakres w środę, a w sobotę start. A będzie to nie byle jaki bieg, bo Bieg Jakubowy w Lęborku jest kluczową imprezą dla reprezentantów Lęborskiego Klubu Biegacza im. Braci Petk, którego jestem dumnym członkiem. Trasa podobno jest całkiem dobra do robienia życiówek (jeszcze tam nie biegałem). Mamy biegać po czterech 2,5 km płaskich pętlach, trasa jest oczywiście atestowana. Szkoda, że nie jestem w optymalnej formie, ale jak na razie mam niezbyt mocny rekord życiowy, więc zamierzam walczyć o jego poprawę. Warte odnotowania jest to, że moja ekipa wysyła bardzo liczną (i mocną) reprezentację. Do zobaczenia w Lęborku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz