wtorek, 7 maja 2013

Trochę biegania i sprawności



Cześć!
            Dzisiaj w ramach treningu zrobiłem luźne i nie za długie wybieganie, a potem po powrocie do domu postanowiłem zrobić trochę sprawności. Wprawdzie pierwotnie, przed kilkoma dniami chciałem zrobić na dziś małą siłę biegową, dzień przed środowym tempem, jednakże z uwagi na okoliczności, czyli brak czasu i warunków, postanowiłem że zamiast siły biegowej, zrobię trochę sprawności, czyli podpory o których już wspominałem oraz pompki. 
            Wykonałem tylko 2 serie, tak żeby wykonać trochę alternatywnej pracy mięśniowej, a jednocześnie żeby uniknąć zakwasów i zbytniego obciążenia przed czekającym mnie sporym wysiłkiem na trasie gdyńskiej dyszki w sobotę.
            Niestety dzisiaj nie miałem pod ręką aparatu a także dobrego fotografa, czyli Doroty, także na dziś ograniczę się tylko zaznaczenia że taki trening robiłem. Myślę że jeszcze przed weekendem będę mógł wykonać pokazową sesję, aby móc przedstawić jak prezentują się podpory w moim wykonaniu, no i jak intensywnie je ćwiczę.         
            Na dziś to wszystko. Aha, jutro biegam tempo z chłopakami. Mam nadzieje że pójdzie gładko, co będzie znaczyło że forma rośnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz